Veelgestelde vragen:
Vraag 1
Er zit een barst in het scherm van mijn telefoon, kan de carwash nu mijn QR-code scannen?
Antwoord: De carwash kan misschien niet scannen, maar heeft altijd de mogelijkheid om handmatig het ordernummer in te voeren. Geen zorgen dus!
Vraag 2
Kan ik de aangekochte wasprogramma's bij iedere carwash inleveren?
Antwoord: Nee, je koopt een wasprogramma bij een specifieke carwash en kunt die ook alleen daar inleveren.
Vraag 3
Ik heb zelf een carwash, kunnen mijn bezoekers ook gebruik maken van SamenWassen?
Antwoord: Jazeker, u kunt uw bedrijf aanmelden. Wij activeren op korte termijn uw account.
Vraag 4
Ik ben mijn wachtwoord kwijt / ik weet mijn wachtwoord niet meer. Wat nu?
Antwoord: Bij het inlogscherm staat een link "Wachtwoord vergeten". Daarmee ontvang je een link in je e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen. Lukt het niet? Neem dan contact op met SamenWassen.
Vraag 5
Moet ik een App op mijn telefoon installeren?
Antwoord: Nee, alles is gewoon via het internetprogramma van uw telefoon af te handelen.
Vraag 6
Kan ik ook vooraf een wasprogramma kopen?
Antwoord: Jazeker! Let even op bij een aanbieding: uw carwash kan een tijdslimiet opgeven voor wanneer u het programma moet afnemen.
Vraag 7
Na het afrekenen heb ik het scherm met de QR-code weg geklikt. Wat nu?
Antwoord: Geen zorgen, je krijgt de QR-code ook via de e-mail binnen. Als je een account hebt, zie je onder 'Mijn account' een overzicht van alle orders. Als de order nog niet eerder gescand is, roep je de QR-code op met het OR-code-tekentje achter de tekst.
Vraag 8
Ik wil graag een BTW-factuur van mijn bestelling, kan dat?
Antwoord: Jazeker, zodra je afrekent ontvang je de QR-code én de factuur in je e-mail. Netjes met BTW!