Veelgestelde vragen:

Vraag 1

Er zit een barst in het scherm van mijn telefoon, kan de carwash nu mijn QR-code scannen?

Antwoord: De carwash kan misschien niet scannen, maar heeft altijd de mogelijkheid om handmatig het ordernummer in te voeren. Geen zorgen dus!


Vraag 2

Kan ik de aangekochte wasprogramma's bij iedere carwash inleveren?

Antwoord: Nee, je koopt een wasprogramma bij een specifieke carwash en kunt die ook alleen daar inleveren.


Vraag 3

Ik heb zelf een carwash, kunnen mijn bezoekers ook gebruik maken van SamenWassen?

Antwoord: Jazeker, u kunt uw bedrijf aanmelden. Wij activeren op korte termijn uw account.


Vraag 4

Ik ben mijn wachtwoord kwijt / ik weet mijn wachtwoord niet meer. Wat nu?

Antwoord: Bij het inlogscherm staat een link "Wachtwoord vergeten". Daarmee ontvang je een link in je e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen. Lukt het niet? Neem dan contact op met SamenWassen.


Vraag 5

Moet ik een App op mijn telefoon installeren?

Antwoord: Nee, alles is gewoon via het internetprogramma van uw telefoon af te handelen.


Vraag 6

Kan ik ook vooraf een wasprogramma kopen?

Antwoord: Jazeker! Let even op bij een aanbieding: uw carwash kan een tijdslimiet opgeven voor wanneer u het programma moet afnemen.


Vraag 7

Na het afrekenen heb ik het scherm met de QR-code weg geklikt. Wat nu?

Antwoord: Geen zorgen, je krijgt de QR-code ook via de e-mail binnen. Als je een account hebt, zie je onder 'Mijn account' een overzicht van alle orders. Als de order nog niet eerder gescand is, roep je de QR-code op met het OR-code-tekentje achter de tekst.


Vraag 8

Ik wil graag een BTW-factuur van mijn bestelling, kan dat?

Antwoord: Jazeker, zodra je afrekent ontvang je de QR-code én de factuur in je e-mail. Netjes met BTW!